Grubblar och grubblar

Jag har nu länge grubblat på att söka jobb. men inte vilket jobb som helst! utan bli en Barmaid. Jag vill bli en bartender, och blanda drinkar hela dagarna! I alla fall som ett extra jobb. Så nu ska jag se till att fixa det oxå. Ska prata runt lite i mina kretsar och se hur jag ska ta mig till.
Hoppas jag lyckas med det oxå!
Ha det gott.  Mitt batteri i min PC håller på att ta slut.
Har bara en lektion idag, sedan är det lov! Jag måste säga att Naturvetenskapen är skolans mest Cillaste lektion, Vi sitter och kollar film med Sam Neill. Vilket jag hoppas vi ska göra idag oxå! Efter skolan ska jag åka till gymet sedan träffa Munken.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0