En dag för sent ute

Jag tog fram en bulle som jag gjorde bakade, precis när jag skulle riva av en bit upptäckte jag att det ser ut som ett hjärta.
Ett täcken på att det blir en bra dag? Eller är det ett täcken att någon tänker på mig nu?
Mamma säger att när det kliar i näsan så är det någon som tänker på än, och när det kliar i handflatan kommer det komma ett brev till än. Hon säger även att om man tappar en kniv i golvet så kommer det manligt besök och när du tappar gaffeln så kommer det kvinnligt.
Jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det här men jag vill gärna tro det

Kommentarer
Petra

söt bulle.

2011-02-15 12:02:11
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
LIENE

haha, det med gaffel och kniv händer ofta:P men det andra, neej. Äsch, intget att tro på ju:)

Fin bulle btw.

2011-02-15 19:36:53
URL: http://lienes.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0