Dagen

När jag kom till skolan idag så så fick vi reda på att vår engelska lärare var sjuk, vilket lädde till att vi bara hade en lektion på 50 minuter, det var en mattelektion. Efter skolan åkte jag till Tyresö centrum och införskaffade lite godis (Har varit extremt sötsugen de senaste dagarn) och en kam
Jag behövde nemligen en. Nu ska jag inviga den på mitt blöta hår.
Efter att jag varit i Centrum någon halvtimme åkte jag till stallet. Mina ben är trötta och utmattade, eftersom jag inte har en häst att sköta längre hjälper jag till extre mycket i stallet. Hade som vanligt "nybörjar lektionen" idag. Jag är nemligen hjälpinstruktör onsdag och torsdag. Efter att ha slitigt lite till satte jag mig och pratade med Jessi och Sosso. Det slutade med att Sosso gav mig en 20 minuter lång massage. Hon är en underbar flicka!
Nu ska jag sova, är trött efter stallet och pluggandet av matten jag gjorde när jag kom hem. Ska dock lägga upp håret innan jag hoppar i sängs. Det är här jag ska inviga min kam

Kommentarer
Petra

Har nu kört igång en ny tävling där du har chansen att vinna ett halsband som jag har gjort.

Kicka gärna in om du vill veta mer<3



Kram

2011-02-10 22:46:41
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
LIENE

sv: supernajs! var köpte du din röda skinnjacka då?

2011-02-11 06:13:37
URL: http://lienes.blogg.se/
Sara Adlers

Och du är en superflicka, du med! :D

2011-02-12 17:59:08
URL: http://adlers.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0