Bloglovin

Har precis kollat igenom alla inlägg på de bloggar jag följer. Jag använder mig av bloglovin, Vilket är en ganska bra sida att ha om du inte orkar komma ihåg alla bloggadesser och vill kunna ha 24:7 uppsikt över dina "favorit" bloggar.
Det finns en del bloggar som man bara måste läsa fast man inte är ett dugg intresserad att läsa dem. Det är lixom skadeglädje och slå huvudet i bordet varje gång man läser dessa bloggar. Visst kanske ni oxå tycker att min blogg är en oh-fuck-inte-igen-pinsam blogg. Men jag bjuder på det i så fall.
Jag började följa en blogg och till en början var jag ganska imponerad över henne och vad hon har åstadkommit! Men nu tycker jag det är för mycket ååååå, stackars mig, jag är ful, jag hatar alla som skriver dumma kommentarer ändå kan jag inte sluta läsa hennes blogg!
Jag måste bara kommentera ett av hennes inlägg! Visst hon är ny och framgångsrik inom bloggvärlden, men snälla! Hur kunde hon tro att bloggvärlden var snäll och oskyldig? Hon tyckte det var konstigt att det var så mycket skit som snackades bakom ryggen på alla under Finest Awards.
Då måste jag bara säga lägga in! Alla vet att det snackas skit bakom ryggen på alla, och inte minst inom bloggvärlden, det är ju så man skaffar sin image. Vad tror man skulle hända om man sätter 100-tals kända bloggare i ett rum! Självklart att det snackas skit! Man måste bara lära sig att bygga upp ett försvar mot alla kommentarer om inte så faller man och blir jävligt sårbar!

Kommentarer
Petra

hur funkar det ser du mina inlägg där eller fun kar det inte än?

2011-02-03 21:09:11
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0