så här i Julstökandes tider

Vad gör ni för julpynt just nu?
Jag skulle vilja börja med en pysselblogg. Men just nu har jag alldeles för mycket i skolan för att kunna börja. Det får bli till efter sommaren. Här hemma hos mig är det i full gång med julpysslet. Jag som alltid brukar vara klar med inhandlingen med paketen ligger efter. Det som är kvar att inhandla är till min ena bror som önskar sig "absolut inget", citerar, och till min pojkvän. Pojkvännen var redan klart men så berättade jag för mamma vad jag skulle köpa till honom och vad har hon gjort, jo hon har härmat mig och köpt det exakta som jag skulle ge han. Å självklart tyckte hon att "hennes" idé var så smart! (snacka om irroni)
Så nu har jag fått tänka om.
I all julstök, är det även fullfart med planering utav NYÅR! Gud vad jag inte gillar när personer säger att de kommer till middagen och sen typ nu när allt är planerat, vad det ska köpa och vad de ska göra säger, "Nej, Vi kommer efter middagen." Så här ska vi nog få det fixat, på något vis, fast jag inte riktigt pallar. Man orkar ju inte skälla ut folk, inte om de inte är typ ens närmaste kompis. Typ som S eller Prinsessan♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0