Söndag!

Vaknade imorse vid 9 av att våra grannbarn springer utanför mitt fönster och leker högljutt. Inte en rolig start på morgonen då jag kom hem vid en orimlig tid. Men jag tvingade mig själv att stänga ute ljudet och så satte jag på mig ögonbinden så att solen inte lös mig i ögonen och somnade om. När jag vaknade var visst klockan kvart i 2. Först då orkade jag känna fför hur jag mådde och kom fram till att jag mådde:
"Sliten, dagenefter andedräckt, och helt ingrodd i rök"
Så jag hoppade in i duschen och duschade. Jag var så trött att jag behövde sitta ner i duschen! Älskar att sitta i duschen!
Igår var jag på utflyttningsfest hos C på Karlaplan. Det var jättemysigt. Dock förstördes hela kvällen av att D.A (som jag inte bör nämna här, eller har nämnt tidigare) beststämde sig för att det var roligare att vara ute på krogen och skita i våra planer! Så när jag och Prinsessan♥ åkte hem var vi båda på dåligt humör... Säger bara en sak! Killar är dumma i huvudet!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0