hej hopp bloggen

Sitter i köket och funderar på vad jag ska äta till lunch! Igår kom jag hem från landet. har varit är till och från den här veckan. Åkte hem under dagen i tisdags för att äta lunch med Prinsessan och Mupz! Mupz har dock lämmnat oss nu! Saknar henne redan! Hon flyttade till USA i onsdags. Så vi sa hej då till henne. Prinsessan och jag drog med Henne till Vapiano och åt lite mat. Som vanligt äger maten på Vapiano.
Sen i onsdags åkte jag först och hälsade på min Farmor! Min underbara Farmor. Vi satt och fikade och skrattade samt pratade kläder, inredning och antika föremål.
Nu sitter jag här och fick en bakmani så jag har börjat med att baka några mega lätta kakor. Här näst blir det bullar och muffins.
Fast jag tror att jag ska åka till gymet nu bara för att komma ut!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0