tråk

Jag har inte skrivit på hela dagen märkte jag nu... ligger i sängen och hostar lungorna av mig medan jag tittar på lite Private Practice. Fan att man alltid ska bli sjukare dagen efter. Kom hem vid 11 idag. Sov hos S och jag väckte henne vid halv 9 och för att jag inte kunde sova, jag var jättepigg.
När jag kom hem så somnade jag i min säng och vaknade vid två och trodde klockan var middagstid så jag fick panik! vid 4 gick jag ut på äventyr med sesi i skogen, jag gick in på en djurstig och gick halft vilse, så jag var ute i två timmar. när jag kom hem var det middag och sen dess har jag legat i sängen och varit tråktig. Mamma kom precis hem och sitter nu och tittar igenom min fb! Hon har hittat en bild från igår som S har snott från klubbens hemsida. FAN VA FUL MAN BLEV!

Kommentarer
Petra

snygg header

2011-04-04 19:24:21
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

sv. precis :)!

2011-04-04 21:24:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0