Nannananannana

Hej!
Hela dagen har varit galen. Skulle jobbat idag, men jag behövde inte eftersom Anna fick ett återbud. Så efter skolan drog jag inte till stan och träffade Prinsessan. Vi gick omkring i stan och snackade, jag skulle oxå hitta till en gatuadress dit jag ska imorgon efter dansen.
Har just fixat mina fötter, så nu är de sommarfina, ska snart smörja in dem med Scholl - Sensitive Foot Balm å då kommer de bli så mjuka och fiiiiina. Hade nämligen tänkt anända mina öppna Marc o´Polo skor imorgon när jag ska på skiva.
Juste glömde berätta att jag var på Skansen igår med skolan! Fy vad jag älskar Skansen. klandra mig inte för det!
titta den är ugglan Ullis!
eller?

Kommentarer
Petra

sv okej

2011-04-29 23:29:32
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Petra

svar okej god natt

2011-04-30 00:02:01
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0