morron!

God morgon små barn! Nu har jag ätit frukost och borstat tänderna. Det blev havregrynsgröt med äppelbitar och lingonsylt. Varför väljer jag att ta havregryn? Jo havre är har lågt energiihehåll och plus att det är bra för hjärtat och transporterar ut transfetter. Somm vanligt på morgonen så läser jag tidningen, och jag fastnade för en artikel om ÄLTA SKOLA. Det var den skola som jag gick i från 6års-6an 7 hela fucking år gick jag i den skolan. DN förklarar att denna Skola är en av sveriges bästa skolor. Baiis på det! Jag har hatade att gå till den skolan varje morgon. Det var verkligen en plåga för mig. Bästa skolan hitintills har dock varit Högstatiet. Då gick jag i Ekliden.
Nu snart ska jag sätta mig på bussen och åka in till stan. Dans u know.
ha det gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0