gårdagen!

Igår var det skol time som vanligt. På min första lektion (matte) hände något som inte har hänt mig på riktigt länge. Jag satt och pratade med tuggummi i munnen, och vips rammlade tuggummit ut! Jag höll på att skratta på mig. Snacka om att vara lättroad.
Efter skolan tog jag mit till Dagis för att hämta busfröt Sesi. Vi cyklade hemot. När vi kom hem så var det time för mit att fixa mig inför kvällen. Jag åkte in till stan och träffade mamma vid T.C vid 5 tiden. Från T.C gick vi runt lite på gatorna och tittade in lite i olika affärer. Sedan begav sig våra fötter till Vapiano i Gamlastan. Ett riktigt trevligt ställe. Snacka om att jag blev mätt. Efter maten satt vi kvar och snackade över några drinkar och hade det kul!
När vi kom hem så står GLASSBILEN på parkeringen och jag bha! 
GLASSSSSSSSS!!!!
Jag fiskade upp ponboken ur väskan och gick fram till den snygga killen vid bilen. Det tog sig sin tid innan jag kunnde bestämma mig för vilken glass jag skulle ha! Till sist blev det 10 st glassbåtar.
senare på kvällen så sommnade både jag och mamma i soffan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0