FART!

HEEEEJ, nu har jag kommit hem från min kusin! FY dunders hur underbart det är att träffa sina kusiner och kusinbarn. Måste säga att Min kusins nya bby är megasöt! Jag fick hålla honom, och snacka om liten sak. Kan knappt bärga mig tills mina bröder får egna barn som jag kan passa. Några av er vet ju om att jag älskar barn och att jag vill ha många barn i framtiden. De är så söta och små. Men det får bli i framtiden.  :)
Nu sitter ajg och väntar på att mamma och pappa ska börja laga mat. Vi ska grilla oxfilé och äta klyftpotatis till. Gha nu har grill perioden börjat igen. då blir det bara kött kött kött. Blä. Jag kan tycka KÖTT är gott en gång då och då. Men inte varje dag 24:7.
Efter maten ska jag kanske till Flaten och grilla med mina kompisar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0