Det bästa vaccinet var du!

Har lyssnat på svensk musik hela dagen! där ingår Lars Winnerbäck, Melissa Horn , Miss Li och Lisa Ekdhal.
Det finns en hel del bra svenska artister som sjunger på svenska. Så varför måste alla texter vara på Engelska?
DAGEN: Än en dag har jag satt på mig masken när jag går till skolan. Jag pallar verkligen inte med skolan. Skolan har varit bra och vi har äntligen fått tillbax Jonny, vår gammla mattelärare, han som är jättebra. Sedan åkte jag hem och tog ett power nap tills mamma kom hem, åt middag och sedan pluggade jag. Nu ligger jag framför dator och hänger omkring på olika sidor. Har pratat med Nadisen och hon har gjort min dag bra. Vi hade en Hostkonsert. Snart ska mamma ringa Sesis uppfödare och prata om att kanske para Sesi, och om jag skulle kunna få göra mitt projekt arbete där! Kan ni tänka mig bland 80 hundar ute i vildmarken? Det kan i alla fall jag göra:)
Ha det bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0