babbel

Jag har varit en dålig bloggare på sistone! jag har mina perioder! har inget egentligen att skriva om.
Sitter här i min säng och ska klä på mig för att ta mig till skolan snart! Sedan blir det att ta sig till stallet. Middagen är redan nerpackad i väskan. Det blir sallad och en kyklingfilè, nu har jag börjat med min diet på hundra procent. Ställde nämligen mig på vågen igår och såg att jag hade gått upp 3 kg! Jag pallar inte av att veta att jag är överviktig när jag går över det där nummret. Vill bara bli normalviktig, kunna bära jeans utan att känna mig äklig. Väntar bara på att bli frisk så att jag kan gå ut och springa, och ta mig till gymet offtare!
Hoppas er känns bra!

Kommentarer
Petra

sv ok det e ¨sådär fortfarande ont i halsen sj?

2011-04-07 12:27:02
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0