tick tack

SKOLA..... -.-'

Sitter i skolan och skriver en essä om krig. Jag pallar verkligen inte med att sitta och skriva något man igentligen inte vet ett piss om.
Så istället så loggar  man in på facebook och sitter och tråkar...
Facebook är verkligen ett tidsfördriv. När man har tråkigt så loggar man in på facebook och bookar omkring..
Det nya rönet på fb är att skriva nummer, eller snarare skicka nummer till varann så att man kan komentera i "hemlighet" om någon. Snacka om jobbigt när alla i sin kontaktlista skickar ett nummer. jag då håller mig utanför detta rönet.

tick tack... klockan går så fydunnders långsamt. Slutar om 20 långa tråkiga minuter och då ska vår essä vara klar och inlämmnad :P haha vilket jag redan är klar med :)

puss kram ha det gött

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0