Nu är kvällen här!

Nu har jag rakat benen och fixat i ordning mig för morgondagen.
I morgon kommer nämligen Erik över. inte mitt ex Erik utan en kille jag träffade på Rise Against konserten här i Sthlm förra året.
Jag är nervös. Vi har inte träffas sedan vi först träffades.
Jag blev fett irriterad på att min veet hårborttagning tog slut mitt i allt! Så jag fick ta till rakhyveln, snacka att det tog lång tid!
Alla som har prövat en bikini waxning vet att det gör åt-helvete-mega-ont men att resultatet oftast är bäst. (Om inte wax tjejen råkar göra blåmärken på dig!) Jag har kommit på det ultimala för oss som inte orkar ta oss till skönhets avdelningen och slösa 700 spänn var 4 vecka. (visst kan du åka utomlands och göra det för 50 skr om du så har lust) Men för oss vanliga Svenssons som inte pallar beställa tid hela tiden klan man ju använda sig av en epelator, hårborttagnings medel, eller rakhyveln.. Jag har bojkottat Rakhyveln ett bra tag nu men så kom Rfsu med en underbar rakgel.  Easy shavin'
Det är en helt Underbar produkt! Ett måste i badrummen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0