i väntans tid!

OhOJ!

Dagens mission har varit att plugga inför matte C nationellapriovet! Men nej, vad gör man jo man sätter sig framför tv:n och sätter på en film som är 3 timmar lång! Det kallar jag skills.
Idag har varit världens chillaste dag då skolan inte var skola idag! alla skolans lärare var iväg för att få sitta i skolbänken själv och lära sig om det nya betygsystemet som införs nästa år.

Nu sitter jag och är fasit, över telefonen, åt min kära vän S. Det roliga är att jag inte har gjort ett enda tal i matteboken och jag hjälper henne. xD Detta gör jag undertiden jag sitter och väntar på att Knas ska komma över så att jag kan gå och lägga mig.

Jag funderar på om jag ska vara en duktig flicka och ta mig an att läsa sista kapitlet i boken "About a boy" som skulle ha varit utläst för två veckor sedan! Snacka om att jag är skoltrött. Varför kan man inte ta studenten idag, och vara ute och jobba imorgon och tjäna stort med pengar! Fatta va nice att vara ekonomiskt oberoende, snacka om att jag skulle shopppa sönder mig!  

tingeling schingeling! xD <3


Kommentarer
S

Tack för hjälpen btw, plugga på nu fjant!



Och vem är den här knas hörru? ;) Ännu en som jag inte fått reda på...hmm...

2010-12-06 20:42:12
ullizen

haha ofc att du vet vem det är! haha Det är ju Knasbollen!!! thihi

2010-12-06 20:53:26
URL: http://ullizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0