Du

HAHA! Jag trode du var sann men du e ingen längre!
Du är ett hål i myggnätet... lika tomt som allt annat.
Hatar att jag en gång gav dig mitt hjärta.
och det hämska är nog att du nu drar ner dig en stjärna till i djupet.
Du är det svarta som omger oss i unerversum.. det är så stora hål i din själ,
att du sväljer alla som är det minst oskyst. Du TAR all vår lycka och dränker oss.
Du verkar Älska det oxå!
Så igentligen är det bara rätt åt dig att soc tagit dig, men igentligen kan de skita i dig.
för du bryr dig inte ens om att fler och fler av dina så kalla vänner FÖRSVINNER från dina armar. 
Jag läste här om dagen orden du skrivigt i min "bara min bok" Redan när jag såg orden för första gången visste jag att det var en stor löngn. 
Ha ett bra liv.... de där tre åren var förgäves...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0