det du inte visste.

He gave her 12 roses, 11 real and one fake, and said "I'll love you untill the last rose dies"

Jag önskar den kärlek jag behöver är du. Jag drömmer om den kärlek jag en gång fick. Den vi båda en har inom oss. Fast vi visste att vi inte kunde fortsätta på det visset känns det som om vårat förflutna har jagat mig tills nu. Jag har försökt gå vidare men aldrig funnit en som du. 
Tiden går och våra sår blir äldre och äldre. Men mitt slut med dig har inte blivit till ett sår, inte till ett ärr som värker i mitt bröst. Som många säger är det just vad som händer när man måste bryta sina band med den man älskar. 
Jag tror inte det. jag vet att det inte ligger till så. inte med mig. Jag tror bara såren blir till när man låter en kille ta den enda vakra sak du har kvar, jag vet att såren blir till när du ger och inte får det du förtjänar tillbax. 
Du var min Älskade. Han jag ville ha i mitt liv. Du fick mig att lee. Du försökte alltid vara där för mig, även fast du inte var nära. Du lät mig inte bli den vanliga tjej jag var, utan blev din drottning och du min kung. Jag kunde berätta allt för dig, alla mina känslor, du orkade med alla jobbiga stunder med mig. Å du ska veta att dina ord finns fortfarnade inristade i mitt hjärta med kärlek inte hat.  "who knows how many years have passed......theres something i can still remember about her, because every day, i can see her face, her beutiful smile, her bright eyes......that havent changed a bit over the years, not like me, because i have grown old.....and she is still the living image of an angel, the most beautiful angel"

vårat gyllende frö ligger och vilar under snön. För att senare i tiden få växa och bli den vakraste blomma på vår jord.

Jag låter dig vara den du är, vi lät våra hårt flätade band lossas. 
Varje gång jag tittar upp på månen kan jag känna dina ögon som reflekterar i hennes underbara vakra gistalt ner på mig. Hon var våran måne. Som hon än är. Jag ångrar inte vårat slut. Jag ångrar inte att vi lät varanda få leva vidare med våra liv. upptäkat andra människor, låta ödet föra oss tillsammans någon gång. Vi lät våran tro ta över det vi älskade. något som inte fick några sår att gro. ´För en lever det gyllende fröt inne i våra hjärtan. Vi lät tiden visa oss vägen. Till den tid vi träffas igen. Då vi är redo att låta våran kärlek ta nästa steg.

Vi tog ett farligt steg när vi lät oss skingras. Fast jag tror det är det bästa. jag vill att du ska veta att jag tänker på dig än idag som den bästa vänen jag någonsin kommer att ha. Du var han som kännde mig ut och in, det du fortfarande gör. Du hade smakat mina salta tårar och lekt med mitt leende på dina läppar. Men nu är jag redo att ta ett nytt steg i rikningen ifån dig. å Jag hoppas att jag valt den rätt. Hoppas inte kärleken sviker mig nu.



Kommentarer
Cissi

det ordnar sig alltid, tjejen, de vet du :) <3

2009-01-21 21:51:21
URL: http://cfuk.blogg.se/
ulliz

svar! jao ordnarsig gör det alltid på något sätt men jag vet dock inte om det kommer bli så jag hoppas:s

2009-01-21 22:54:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0