alla vet ...

alla vet att kärleken är något de andra har och inte vi... vi vet att orden JAG ÄLSKAR DIG inte alltid menar något.. men vi vill tro, det enda vi lever för är vår tro på livet, det liv som vi enligt tron ska våga släppa låta den rinna ur våra händer och leva utan tid och tankar på framtid och förflutna. vi ska våga släppa våran livsglädje för att kunna leva. "allt är lidande" inte bara du. alla levande organismer är lidande. Och det är något vi måste lära oss leva med, måste lära oss leva med livet vi inte har. livet som vi låtigt rinna ur våra händer, livslusten, vi ska bara leva för att vi ska uppnå det liv vi vill ha!
När vi lever vårat liv är när vi släpper alla tankar som så vita måln på en klarblå himel, vi värderar dem inte, vi tänker inte på dem, vi bara släpper dem och där låter vi ingen störa oss, detta kallas medation och det är det enda gång man känner sig levande! då Kan du känna hur kropp och själ förenas och du kan hitta dig själv igen!
Jag ber dig inte att du ska leva det liv jag har och jag ber dig inget annat än att du föralltid kommer vara mitt ledljus genom tidens rum...den tid som inte finns. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0