...om du tror på troll och häxor... (låt).. så kan nasisterna ta sig!

Man kan ju öppna ett bloggande med att man är ledsen att man inte har skrivigt på länge... så förlåt att ajg inte skrivigt på länge...
jag har haft skriv kramp, ide torka... eller vad du vill kalla det för. När man är van vid att skriva hela dagarna långa på detta viset, och när man inte gör det, så känns det som om något fattas, något av sig själv, kännslan av att jag finns och att jag lever.
Så vad ska man skriva om? Kanske om vad som har hänt mig på sistone, inte mycket alls. Och jag har inga roliga personer jag kan skriva om, jag har helt fullkomligt glömt att studera fålket på bussen på gatorna, ja över allt jag går, men  vad tänkte jag på då??  Det vet jag inte heller!
Överskriften på detta en ju en saga för sig själv. Jag slog på radion ( bandit) och så spelades den... refrengen går typ. Om du tror på troll och häxor, kommer trollen och tar dig, men om du genomskådar sägern, kan nasisterna ta sig.
Jag diggae den.. och jag saknade ett namn, så vad blev inte mer bra en överskriften? jag vet inte...

Alvarligt talat vet jag inte vad jag ska skriva om.... hmmm...
Jag tycker att en blogg ska ta upp något som berör en viss folkgrupp som kanske ungdommar i vårat svenska sammhälle... och vad är nu mer passande att prata om den exemplariska tonnåringen.... ja, enligt vissa lärare på min skola tro pefolkningen i andra länder att vi går nakna hela dagarna:P hahah har man sätt.
Man kanske ska börja förklara varför jag började prata om det här.. jo kanske för att nästa vecka ska jag och får se 11 andra elever i 8 a  och b åka till Oporto som utbytte. Gu va kul vi kommer att ha! VI SKA BO PÅ ETT KLOSTER HOTELL... precis vad jag drömmt om:P men men, man får ju ta seden dit man kommer. Ja en av lärarinnorna sa i alla fall, vi måste tänka på vad vi sätter på oss, och klä er inte så utmanande vi kommer ju i alla fall till ett kaltorskt land. hmmm... undra vad hon menade med det? hmmm... men men.. sedna sa hon: folk från andra länder tror att vi går nakna på gatorna... (då kunde man ju tänka... jaha så vi klär av oss kläderna när vi ska gå ut.?) men men.. om man tänker på det så går vi kanske inte nakna precis men vissa har en sådan uringning att man ser bröstvårtorna.. det är ÄKLIGT... hur kan man tycka det e snyggt??
Så nu ska jag vara den exemplariska tånnåringen från sverige... önska mig lycka till.. när jag har min kära vän oui- oui inflyttad i min resväska..... Hon har verkligen flyttat in.. eller jag erbjöd henne en plats i min resväska eftersom den e för stor.. enligt fröknarna.. men enligt mig så e den nästan precis på pricken allt för liten!! DET ÄR JU JAG!
Galen i onödig shopping... åker iväg med inget kanske något plagg kommer hem med en propp packad väska som man knappt kan stänga igen.. vem har man fått det av? Mamma kanske?
men nu börjar min kära lilla bak göra ont.. jag måste röra på mig.. så vi ses imorgon! image3

PS: lovar att skriva!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0