HELLOOO

image12


HJÄLP.. Mördarflugan är tillbaka!!!!!!!! JAg vet itne var den kommer ifrån men den atakerar mig.. Hjälp.....
första gången jag träffade på denna fluga var för några veckor sedan.... jag hade hoppat i sängen och presis släckt lampan för att sova.... när jag hörde ett brrrrr och sedan var det någon som fölg in i mig 5 jävla gånger... jag skrek och när mamma kom upp fanns den inte kvar.. Nu e den här igen och lämnar mig inte ifred... den flyger runt mitt huvud.. men för tillfället så är dne borta... `(GLAD)
GHHHAaa...  

undra om jag hinner skriva något, innan flugan kommer tillbaka?

hahhaaa jag vet, nu kommerjag vara dum.. men han e dum mot mig.... ska nog börja om från början....
Denna kille har fått ett nytt namn av mig... som ni kanska sett döper jag om alla här.. hans namn e killen me 95- tröjan och 96 byxorna.....
hehhehee.. kanske ni fattar vad jag menar.. han går runt med en tröja som det står 95 på och på byxorna står det 96.
det är okej om han skulle ha tröjan till andra byxor och byxorna ( HATAR 96) men annan tröja...Men i själva verket har han alltid samma out fit.. när han har 96 byxorna har han 95 tröjan.. han måste ju välja ut det med mening! hahhahaaa...
Till och med  mina kompisar i skolan som inte känner honom har döppt om han till det.. hhahhahahaha fett kul.... v
image13
(ghu vilken bitch jag e)
men han kallar mig ful. han skrattar åt mig.. och vem e det som e ful om inte han!!!
Kan inte fatta att killar e så omogna i denna ålder! hahaha
så live in peace 95 96 killen! lämna bara mig ifred:P hhaa

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0