Vem e det som har sovigt i min säng?

Men vem är det som har sovigt i min säng? Vem är det som har beddat den så knas?? Det är ett musterium....
Jag har precis komigt hem från landet och till min store förvåninge är det någon som har sovigt i min säng... och hur vet jag det? JO, jag vet att min kära bror låter hans kompisar sova i min säng när jaginte e hemma och det vet han att jag inte gillar... man vet ju inte var som har hänt där!!:P hahhaa
Så jag beddade min säng fint och prydligt.. kuddarna ska vara där och överkastet där:P haha.. så när jag kommer hem är kuddarna värken där och överkastent ligger upp och ned:P så sött.... det e värkligen som om det inte skulle synnas att någon varigt i min säng.. men men.. så lätt lurar man inte mig:P hahahha men men.. du blir det till att förhöra kära broden när han kommer hem och sedan byta laka... de är bara ett måste:P hahhaha!

Som ni kanske märker e jag på ett bra humör idag.. och så blir man när man spenderat sin lediga tid i Roslagens famn på en överblommad ö.. 8D men i alla fall...
Nu ska jag duscha eftersom vi inte har något rinnande vatten inomhus på landet utan en pump makapär..:P så lite jobbigt:P hahah
ses snart!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0