TROLL??


jag som småtroll i baletten bergakungen!

Vi tjejer hade allt kul, eller hur? Vi dansade och spenderade hela tiden i denna sal mellan akterna och uppvisningarna. Det jag inte stog ut med va de anndra "juniorerna" De trodde det ägde hela stället.. Bokstavligt talat. Där ville man kunna sitta och ha kul, typ mingla och jo vad GÖR DE?? DE SÄTTER på den DÄR jävla r&B Skiten på högsta volym... och vad Händer med ett gän WB när de är musit i HÄGTALARNA? Jo de börjar dansa för att showa of...ockej, jag vet att de är bättre än vi hoppy klasser, men så mycket bättre e det inte att det kan Ta över hela salen Gahh... hallå bara för att vi dansar en gång i veckan istället för 4 betyder det inte att ni kan komma och köra över oss med era "Sexmaskiner" till kroppar....
Bara för att ni kan betyder det inte heller att ni kan titta snätt på oss och låssas om som vi inte är där. Men erat smörande inför ann-mari Nu står jag inte ut, jag bokstavligen kockade över......
Mellan uppvisningarna hade vi två korta timmars vila. så några, jag och några till tjejer stannade kvar i salen och satt och minglade samtidigt som vi satt över våra böcker och hittade fula fraser vi läste upp för varandra. Om jag vågat skulle jag koppla in min ipod i spelaren och lyssna på "min" typ av musik. men jag ville ju inte störa de som läste och försökte koppla av i det än så länge lungna rummet. Så jag stoppade in mina snäckor i öronen och satte på play.. OCH vad gör Jonior tjejerna jo de kommer in springande med sina fejkade leenden och röster, och sätter på musiken på högsta nivå!!!! Utan att ens fråga...
som den person jag är ignorerar jag omgivningen och försökte utskillja ljudet av trummorna och elgitarrens spel från min Ipod. men som alla vet går det inte när amn är omringad av 4 bergspränare till högtalare..!! så mumlade jag tyst för mig själv en rattans svärord och menigar jag inte behöver gå in på. men i alla fall....
DE VAR ÖVER STÄLLET SOM BLÅNDERADE BIMBOS hela högen!!!!!!

Kanske ni fattar varför jag e anti fjortis och BIMBOS!! eller???

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0