Nu tycker jag att det ska vara över

Jag har fan varigt säng liggande i 3 dagar nu.... jag vill att min benhinneinflamation ska gå över!! jag vill inte bara ligga i sängen och ha ont så jag tror att de kommer att sprängas!! Ja visst älskar jag min säng, men jag vill UT! Ut och röra på mig... jag vill träna... jag vill kunna hoppa hopprep och jag vill kunna gå normalt.... Det e faktist inte lätt att gå när man haltar på båda benen.... hahha det ser fan ut som om jag har bajsat på mig eller något! Det är hämskt...... Va kan man hitta på när man ligger i sängen.. har reedan läst ut min nya bok det finns ju inget kvara att läsa..... :(
Så vad har jag gjort de här dagarna?
Jo jag har legat i sängen med min mobiltelefon i högsta beredskap.... Det enda jag gör e att ligga och smsa med fålket och jag kan bara tacka lilla dig för att du har stått ut med mig... Pöss på dig.....

ses...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0