NÄ NU DU

SE UPP FÖR HÄR KOMMER JAG!
Jag ställde mig här på vågen för någon dag sedan och möttes av en chock, 5 kilo för mycket. Det var droppen!
Idag, alldeles nyss faktist, så tog jag min sista Godis! 
GodisSTOP tills i jul! 
Detta gäller allt till och med mina supergoda kanellängder som ligger i frysen. Dock så måste jag ha en äta vad jag vill dag kan ni hjälpa miig med att bestämma vilken, om det ska vara Fredag eller Lördag.
 
Har kommit fram till att detta kommer bli jobbigt att hålla då jag jobbar kväll/natt på en resturang, där man alltid efter ett jobbigt pass kan stoppa i sig kvällsmål. Har hört en fågel viska till mig en gång att man inte får äta efter 21. För då så går man upp i vikt. 
 
Jag vet inte vad som hände med Prinsessan♥ och min powerwalk mil som vi gjorde typ varje dag. Det var härligt och jag gick faktist ner i vikt. Så imorgon så blir det inte en slösafötterna promenad till dagis och inte heller snabbaste vägen. Utan detta blir en powerwalk som kommer gå från mig, genom milspåret baklänges, till dagis. Sedan om inte jobbet ringer så blir det till gymmet och fara. Undrar just när det öppnar imorgon. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0