passa barn!

Jag har glömt hur kul det är att spela Monopol! Jag passade min kusin idag. Efter lunch visste vi inte vad vi skulle göra så då började vi spela Monopol! På bilden ser man det nya Monopolspelet där man använder sig utav kort! Betalkort istället för papperssedlar. Jag skulle vilja pröva det någon gång! Dock gillar jag att hålla på med de där förbaskade papperspengarna. De är bra för då räknar man ju själv och lär sig att växla och hålla i sina pengar. Med kort så är det dosan som klarar av allt du behöver inte tänka. Men men framtiden går framot och så gör spelen! Snart försvinner våra kära papperslappar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0