Vegan?

Jag funderar stort på att pröva bli vegan för några veckor. Bara för att se om maten är ätlig. Den ser ju i alla fall så mycket godare ut än"vanlig" mat. I detta försök ska jag se hur mycket jag tappar i vikt och hur mycket jag måste betala för att vara vegan och inte köttätare som jag vanligtvis är. Vet dock inte hur jag ska klara mig utan vissa saker så som Mjölk, Smör och allt det där goda. Eller ska jag bli fuskvegan? 
Typ börja lite smått med att äta vegan mat när jag går på fest istället för köttbit och bea. Nu när jag funderar på det så tycker jag att Fuskvegan låter bättre. Men jag vet ju i för sig att vegan panacotta är megagott!
 
Steg 1:
  • Hitta recept.
  • Laga och äta
Steg 2:
  • Träna
  • Kolla vågen
Steg 3:
  • Blev det någe bättre?
  • Ska jag fortsätta?
Men först ska jag bara byta ut ett mål om dagen. 
 
 
 
Nu sitter jag och väntar på att jag ska ut och träffa de två hundarna som jag ska sitta barnvakt åt ikväll. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0