It's raining cats and dogis

Äntligen är strömmen tillbaka! Kände mig helt hjälplös där ett tag! Mobilen höll på att dö, vattnet gick inte så jag kunde inte duscha. Men nu är elen tillbax! 
Dock regnar det fortfarande men inte lika mycket som det gjorde. Eftersom min mobil behövde laddas så ploppade jag in mitt fullladdade datorbateri i datorn. Fett smart jag kan vara iband! 
 
Jag vågar inte riktigt hoppa in i duschen än! Eftersom blixten slog ner precis ovanför mitt hus. Läskigt värre. Nu sitter jag och räknar ett...tusenett.....ett...tusentvå........ när de nya blixtrarna kommer! Det är uppe till 1006 så betyder det att det inte är över mig längre?
Man fick ju lära sig som liten att om man räknade 1001, 1002, (...) så skulle man veta på hur längt avstånd den slog ner. Typ i kilometer. Men hur sant är det? Är det ens kilometer eller är det i meter? Får börja räkna på ljudhastigheten... Nä jag vet inte men det är i alla fall något jag måste kolla upp om det är sant!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0