Im spoken for

Då har man suttit framför tv:n i några timmar. Det håller mig bort från alla tankar och kännslor som virvlar omkring innom mig. 
Jag har nu sagt hejdå till min kärlek. Får börja spara till en flygbiljett, så att jag kan åka och hälsa på honom. Det tog en del på mig där på arlanda för att inte bryta ihopp totalt. Så nu måste jag hålla mig okuperad hela tiden. Så som att titta på TV. Eller bränn en rabarberpaj, och nu må illa av lukten. HAHA
 
Jag skulle ju berätta om vad som hände i lördags. Jo, först kom ju Älsklingen hit, vi lagade en fin middag och åt länge och väl. Han trodde vi skulle ha en mysig kväll tillsammans bara jag och han. Men jag hade andra planer. Efter middagen så gick vi upp och tittade på True Blood, innan vi skulle skriva ett event på FB... När jag började höra röster utanför mitt fönster, så sprang jag på toa! 
Oj det knackade visst på dörren! Jag ber Pojkvännen min gå ner och öppna. och ÖVERASKNING! Där stod alla hans vänner! Glada och med all dricka i hand! 
Det blev en förbaskat lyckad kväll.
 
Så vad har ni gjort i helgen?
 
 
Så i denna stad ska han spendera ett helt år i

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0