ögonen är rödsprängda!

Ja du. Ibland undrar jag hur mycket snor som finns i näsan egentligen. Man snyter sig och snyter sig och ändå fortsätter man avv vara snuvig. Förbaskade förskylning. Inte mer med det. Idag var det shopping på schemat. Men det slutade med att jag blev sur på mig själv och nästan började gråta! Vart jag än gick fanns det inget som passa. Mamma mer eller mindre tvingade mig sen att köpa ett par jeans på SAND. De blev ganska så lyckat.
För mig finns det ingen värre än att ställa sig i ett provrum med yber belysning så att man ser varända liten skavank på sig själv. Det slutar i alla fall med att jag kritiskt granska mig själv istället för kläderna och så springer jag där ifrån. Ska nog i alla fall köpa den där jackan som jag prova på Marc'o Polo. Den var så skööön!
Nu ska jag sova. Så att jag pallar upp imorgon och iväg till skolan som börjar efter lunch. haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0