jippi!

Sarkasm på hög nivå! Om några dagar är det min födelsedag! Ser verkligen inte fram emot den! Hela fucking den veckan kommer att vara förstörd. Fem PROV ftw! Jag vet att man inte får ha det. Men så här ligger det till. Jag tar nemligen andra kurser än de andra i min klass så när vi röstar om att flytta prov, TAR INGeN HÄNSYN till att jag inte kan.
Nu sitter jag här framför datorn i panik över att jag inte pluggar, och baraför jag har panik så pluggar jag inte. Och eftersom jag inte pluggar så får jag hela världen på mina axlar. Vilket kommer leda till att jag kommer gå in i väggen igen! Så där kommer ordet JIPPI in.
Idag har varit en ganska så fin dag. om man ser till vädret. var ute med Sesi på långpromenad i morse. Sedan åkte familjen till LillHästen för att införskaffa mig min nya födelsedagspresent. Det är ett par skitfina Ridbyxor. undra vad jag får mer i present.
Så vad händer nu då? Jo jag ska nog försöka lägga mig en 30 minuter för att sova bort min huvudvärk sedan så ska jag försöka få mig själv till att plugga.
Önska mig lyccka till.
Imorgon bitti blir det att rida tror jag får min bby! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0