Första veckan i skolan KLAR!!!

Så nu är det fredag! Jippi Underbara fredagen den 13:onde!
Idag slutade jag efter min första lektion vilket var 9.40, fett nice! Har inte bloggat denna vecka då jag hade matte E nationella i veckan. Sedan var det min födelsedag i onsdags! Det var en underbar födelsedag! Fick å klart födelsedagspresenter, efter skolan så åkte jag till stallet och rådde om Killen (Min häst) och sedan red jag honom på kvällen.
När jag kom hem väntade pojkvännen hemma hos mig med en stor blomsterbukett! Så gulligt! Sedan kom min syster över! (Nadija inte min riktiga syster men vi har varit kompisar så länge vi kommer ihåg)
Vi hade en mysig kväll i soffan.
Nu är det i alla fall fredag och jag har bakat! Ska nog fortsätta på mitt CHUCK maraton oxå!!!! är fast av världens bästa serie!
Awesome är så jäkla awesome!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0