Det nya året!

Hur ska jag sammanfatta det nya året? Kanske med ordet PLUGG! Det suger att ha STUDIEJULuppehåll isället för LOV!
så vad hände då på nyår? Jo jag hade en heldel av mina och pojkvännens kompisar över. Några kom tidigare och åt middag, de andra kom senare.
Prinsessan♥ gav mig ett mega fint armband, hemgjorda karameller och en pepparkaka.
Jag har inte så mycket mer att skriva eftersom jag inte gör något annat än att pluggar dagarna i enda..... -.-' Det är lixom inte så roligt att skriva om vad alla mattetal jag räknar.
Skolan tar så mycket tid av min dag att jag stängt av datorn och mobilen, och försvinner bort. S och jag brukade skicka mins 500 sms om dagen, ses varje vecka. Men nu ses vi knappt, vi pratar inte längre med varann. Hon pluggar nog minst lika mycket som jag. Men vi har lovat varann en grej i alla fall. Att vi ska försöka ses minst en gång i månaden och att vi efter skolans slut ska ta upp all tid som gått i spillo pga pluggandet.
armbandet Prinsessan♥ gav mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0