Det var länge sedan!

jag har inte bloggat på länge märker jag. Tiden har runnit ifrån mig, eller snarare jag har haft mycket att göra. På fredag åker jag upp till Sörsjön för att köra hundspann och kommer vara borta hela vecka 9. I går var det fettisdagen, och jag fick en kaspadersemla. Snacka om vad gott!
Förra helgen var jag i Sälen och åkte skidor med min pojkvän och våra gemensamma kompisar. Vi hade det mega kul! Var lixom 5 år sedan jag åkte skidor och då ar det i österrike... (eftersom jag inte får ta ledigt från skolan, kan jag inte hänga med på skidsemestrarna med mina föräldrar.) Visst det var roligt att åka skidor. Men skidåkningen här i sverige är inget i jämförelse med skidåkningen där. Det finns inga släpliftar utan bara sittliftar/kabinbanor (kanske finns en enstaka släplift), backarna är kilometerlånga och du kan verkligen åka skidor. Här i sverige tar backarna slut efter 2 minuter sedan måste du vänta i släpliftkön i ca: 15 minuter. Oavsett så hade vi det trevligt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0