Dags att hitta eget!?!

Nytt bråk med mamma. Jag orkar inte med att bo hemma! Funderar allvarligt på att flytta. Skulle bli så enkelt då. Pratade just med Knas och han gick med på att vi skulle flytta ihop på ett vilkor om jag lagar mat. Tyckte det lät som en bra idé så nu väntar jag bara på att han ska fixa en lägenhet. HAHA.
Det är inte så att jag och mamma hatar varann, vi bara spelar naturens roll. Statistiskt bevisat flyttar tjejer hemmifrån vid 18 år detta är då mamma och dotter börjar irretera sig på varann (vargmamman putta ut sina valpar från boet). Detta är naturligt. Jag är nu ett år över utflyttningsåldern så jag har ett helvette. Från att gå från en period utan bråk med mamma, vi bråka kanske en gång om året, till att vara sur och småirriterad på henne hela tin.
Jaja, jag får som sagt låsa in mig på min våning och be henne försöka hålla sig borta! Vilket inte går så bra. Hon ska alltid komma efter mig.
Jag brukar ju gå ifrån när jag blir arg, och det säger jag, nu går jag här ifrån, lämna mig ensam... men vem är det som springer efter en som en svans jo mamma. Det är jättejobbigt att ha en svans när man är mega arg!!!!
FÅR se till att hon lyssnar en gång för alla!!!

utöver mitt mamma problem så mår jag bra! Imorgon ska jag och mina flickor ha en förkväll och sedan göra stan osäker!
den bjuder jag på!

Kommentarer
Prinsessan

bjuder och bjuder på?? jag som ser ut som en mupp ju ;) tihihi <3 det blir bättre :) I morn super vi bort problemen för ett tag ;) puss

2012-02-03 21:53:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0