vet inte det jag!

S tycker allvarligt att jag uppdaterad min blogg sällan på sistone. Visst jag har tagit ett litet uppehåll och skriver så ofta jag hinner. Ska nog berätta om veckan i kronologisk ordning.
Trött, trött, trött, Började inviga min dåliga vana, Inge kaffe på mrgonen ingen start på dagen, Ridning, Gym med S, Prov, trött shoppingdag, hem slänger mig på sängen, Middag, Spitfire me Prinsessan♥ , Dans, SOVA!
i Torsdags träffade jag S vi gick senare till gymet
Jag med världens konstigaste pose! xD

Kommentarer
S

Ah men du kan inte mena allvar! Av alla bilder vi tog så väljer du den här! Aja, du uppdaterade bloggen iaf..hah

2011-10-15 20:57:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0