Det straffar sig!

Vaknade i morse, försov mig, och när jag tittar mig i spegeln så står en skräcködla och ser tillbax på mig.!

Det straffar sig direkt när man äter dålig mat. Igår slängde jag i mig en pizza. ULLIS ÄTER PIZZA det här är något som måste antecknas! Äter nämligen inte Pizza kanske en gång om året men inte mer. Jag har mina orsaker till varför. En av dem är att jag inte tycker det är så gott, en annan är att jag får så dålig hy och känner mig äcklig. Som sagt idag var det en skräcködla som såg tillbax på mig. Man verkligen ser när hyn är oren BLÄ! har dock inte fått några finnar än konstigt nog. Så idag blev det smink i ansiktet. Brukar annars gå osminkad.
så tillbaka till den nyttiga maten oavsett fast jag Är jätte sugen på MAT, någo som jag inte heller brukar känna. Hmmm detta måste undersökas. Vet att om jag tränar så blir jag mindre sugen på mat och onyttigheter så de är i alla fall en början. Asso att jag ska börja med min träning igen. Dock har jag inte tid för ett gymkort :(

Btw S har skaffat blogg.. -.-' Inte snäll! Vem ska jag skriva om nu då. HAHA

Kommentarer
S

Länka mig då för faaaan!

2011-10-21 14:41:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0