Om jag inte pratar om mig själv?

Har inte så mycket att säga förutom att jag nu ska slita mig från dator och plugga till nästa prov. I morse så kom inte min första buss den tiden som den skulle så, när jag står och väntar på bussen så kommer min andra buss. Ghu vad jag blev arg. Jag blev så arg att jag nästan började gråta. Dock blev jag räddad av Pappa som körde mig till skolan.
jag har aldrig varit så nervös någonsin tidigare inför ett prov. Jag mådde nästan illa. Provet gick bra men jag satt och höll mig i två timmar då jag var mega kissnödig! Efter provet slutade vi. Vilket var underbart. Jag åkte sedan till stallet och putsade på min "dumma" häst som har fått byta spilta eftersom han sparkar på de andra hästarna när de går förbil. Dock är han inte så farlig som det låter. Är ganska nöjd att jag är hans ända skötare och det får inte vara någon annan pga att han visat att han kan bli ilsken.
Nu har jag ätit klart det blev pizza. Kunnde inte vänta på att mamma skulle komma hem. Vet inte var hon är.  :s Kanske är hon ute och äter middag med sina tjejkompisar eller så blev det någon fest. Håller inte koll på alla datum hon ska vara borta. HAHA  det får mig att låta ohyffsad, nemen ser man på, nu hör jag hennes fotsteg utanför fönstret. (har det öppet) dags att korsförhöra henne. :) Vem är tonåringen och mamman i detta hushåll idag? :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0