Jag kallar till nu Krismöte!

Jag kallar till krismöte, inbjudan till mamma, S, och Nadija är nu utskickade. Det är ett viktigt möte om framtiden. Ni förstår jag har satt mig i en sitts där jag inte kan lista ut hur jag ska bära mig åt att för att ta mig ur denna knipa.
Jag behöver verkligen hjälp med att komma upp med en plan för hur jag ska lösa detta. För jag kan verkligen inte såra någon i detta fall.
pratade lite med min mamma tidigare om detta i bilen och vi kom fram till vad som behövdes göra. Sanningen skall fram. ibland är sanningen det ända rätta, och jag ska berätta sanningen till denna person. Men varför jag kallar in till möte är för att kunna få hjälp med att säga det på rätt sätt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0