ny header!

Äntligen har man börjat bli lite mer skillad på att fixa sin blogg.
Jag borde plugga, borde plugga plugga PLUGGA!!!! Om 11 dagar ska jag vara klar med allt mitt bild och form underlag, så att jag kan få betyg i kursen. I vilket jag önskar jag får mvg i! Sedan har jag även ett FYSIK A provbanks prov samma vecka! JAG måste plugga! Ibland är det jobbigt att gå natur natur, men om man älskar MATTE so why not?
så vad kommer hända det här läsåret!?
Jag kommer få värsta fyllan! Har nämligen inte druckit eller smakat alkohol förr. Så det är ingen omöjlighet att hålla sig till 18 års gränsen. Jag ser fram emot att bli 10 000 kr rikare om 11 dagar! Hmm vad ska jag göra för dessa pengar!
kalla mig tråkig men jag ska spara dem till en häst! Så jag kommer ha 10 000 som start kapital.
Undra egentligen vad man kommer få på sin 18 års dag som är om 11 dagar? Hmm jag har listat ut en i alla fall. Eller jag tror jag har gjort det! Thihi å det är presenten som prinsessan och sanna har fixat åt mig! Å Prinsessan jag tror inte att det är en vattenpipa längre! Men vi får se om jag har rätt! :)

Kommentarer
ameena - mitt liv som mamma

skit fin header ! <3

2011-01-01 16:33:05
URL: http://ameeena.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0