kärlek till kläder!

Försöker komma på namnet på den hemsida där jag ska beställa en korsett ifrån. För några år sedan när min klädstil var helt från normal. Så Fick jag en underbar hemsida från en kompis till mig vid den tiden!
Visst det är en Goth hemsida med gotiska kläder! MEN de har världens finaste och sexigaste underkläderna jag sett! Jag vill ha en korsett där ifrån, Inte en sån som man köper på H&M för 200 eller va den kostar utan en som är skräddarsydd och har snörning i bak och "knipps" i fram, sån som man hade på förr i tiden! Så den är hård i modellen. Fick lusten att beställa den så att jag kan ha den på festivalerna i sommar. å för 2000 är det värt det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0