Crystal bits of snowflakes all around my head and in the wind.

Vaknade i morse och ville verkligen inte upp! Jag är nog bättre hemma än vad jag är i skolan :) När jag hade ätit frukost och var påväg upp för trappan, gjorde jag misstaget att titta mig i spegeln! Jag blev nästan lessen när jag såg att mitt hår var smutsigt! Så jag sprang upp på min toalett och hoppade in i duschen och tvättade håret. Måste säga att det var nog den bästa idén på länge. Fönade håret och nu ser det fantastiskt ut!
Så nu har en dålig morron blivit en bra morron pga av att mitt hår ligger där det ska :)
Idag börjar mitt nya inval! Å jag tror det är psykologi, eller beteende. HAHA bra att jag inte vet! Får fråga min mentor igen. Mitt förra inval var bild och form, fick VG :( Hatar min bildlärare! han såg ju att jag hade teknikerna rätt! HAHA
Nnä nu ska jag fixa det sista packa väskan och bestämma skor :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0