Norrtälje!

Godmorgon!!
Har precis varit ute med sesi på morgon promenaden. Hon verkar glad idag, busig och stojig. Snart ska jag sätta mig och åka till den Radiofria zonen. Norrtälje. Ska hälsa på farmor och gå runt lite i affärer. Ska eventuellt ta en promenad med min kusin och hennes dotter som är mega förtjust i Sesi.
Varför jag skriver Radiofria zonen är pga att Bandit alltid slutar fungera när man kommer in i staden. Vilket är jättejobbigt!
Norrtälje är för övrigt en super söt stad! Med gammla hus fina gator, en dunderfin sommarstad!

Kommentarer
LIENE

sv: så de ska spela på frihamnen?:D låter kul.

2011-02-06 10:36:12
URL: http://lienes.blogg.se/
Petra

Du får ha det så roligt

2011-02-06 13:07:55
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
S

Fuck off så du ska inte flytta!! Gå och lägg dig jag började planera hur ofta jag skulle komma och besöka dig och hur jag skulle hantera att ännu en lämnar mig :(

Pff....

2011-02-06 16:00:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0