fin fin dag!

Jag vaknar upp och trycker på snooze knappen minst tio ggr innan jag bestämmer mig för att stiga upp. Snooze är nog det bästa som finns samtidigt som det är det värsta som finns. Det är ofta pga snooze som man försover sig, i alla fall jag. Idag börjar min förrsta lektion 10:25 vilket är super nice, Det ända jobbiga är att jag nte har en enda ledig kväll den här veckan att kunna plugga på. Idag ska jag hämta Hugo, imorgon ska klassen till Dramaten vid 19 för att kolla en teater. Torsdag är det stallet! Fredag är det gbg och fest. lördag är det forfarande gbg, kommer hem på kvällen, så söndag är min enda lediga dag och jag ligger efter i matten, vi som har matte prov och kemiprov.
Nu ska jag duscha, och eventuelt tvätta håret. Eller jag ska nog tvätta håret, eftersom det känns smutsingt.
Sesi grävde upp sin vattenskål under snön.
De som försvinner i snö kommer oftast upp i tö

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0