dagen före den avslutande dagen

Pojkvännen är iväg och borsar sina tänder. Så jag tänkte passa på att blogga lite. Har velat blogga hela julhelgen men det har kännts som omm jag inte haft någon som helst tid för det. Jag måste få vila upp mig någongång eller?
Händer imorgon då? för min del ska jag befinna mig på fest. Först blir det middag med några av mina kompisar, sedan blir det fest.
Idag har jag storstädat min fina övervåning. Juste det påminner mig om att jag lovat att visa er den. Ska försöka att ta några bilder imorgon.
NEJ! Det har börja skjuta iväg fyverkerier!!!! Min lilla bby Sesi till hund är livrädd. I alla fall när man går på promead! Så för alla ni som läser. Snälla skjut iväg dem mellan 18-02 på nyår som är rekomenderat. Plus att det underlättar för alla oss hundägare att planera hundpromenaderna

ha en trevlig natt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0