like loosing u´re best friend in life.

du vet vem du är
du vet oxå varför du e här
du vet att jag skriver om just dig
eftersom du bettydde så mycket för mig.

Jag lever i en värld där ingen förstår sig på just mig.
det jag trodde du gjorde, var igentligen bara något jag ville tro.
det som hände var det bästa som någotnsin hänt.
Men det är som att missta sin allra bästa vän.

Du bettydde så mycket för mig
du betyder oehört mycket mer än du vet väm.
Jag önskar att du hade förstått.
men tydligen var jag tvungen att skriva detta kort.

Det jag trodde du förstått
var det du inte hadde nått
Jag trodde du förstod när jag satte mig i en annan del av skolan
När jag bara dunstade bort..

Kanske jag bara ville att du skulle förstått
kanske jag trodde du skulle leta efter mig
kanske jag bara såg något jag ville se
kanske jag gick vilse i min vilda fantasi

Jag ville att du skulle förstå
men jag tror du trodde jag ville vara ifred
Jag ville att någon skulle leta upp mig
jag ville gråta i din famn

Jag säger inte att jag inte kan leva utan dig, för det kan jag,  Mne jag vill inte leva utan dig. att leva utan dig skulle vara som att leva i ett helveta här på joden







Kommentarer
Cissi

flt gmn, men du är så himla svår att förstå sig på..

ena sekunden är du världens bästa, andra är du skitotrevlig mot allt o alla, efter det drar du dig undan, för att i nästa söka uppmärksamhet..

jag vet att du har lätt för att se på mig hur jag mår, men jag har inte samma ögon som dig, jag ser inte hu du mår..

du är för otydlig och ger mig inga ledtrådar.

jag älskar dig, gmn, men du måste hjälpa mig att hjälpa dig <3<3

2008-11-24 20:44:57
URL: http://cfuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0