en liten rad för bara dig!

ja en liten skulle det ju bli eftersom min kära lilal vän som bor i min resväska ville så hämskt gärna....
Jag hörde att hif vann mot dif.. men sedan hörde jag inte mer.. juste du ville ju att jag skulle följa med..... men neeejjj.. inte nu.. senare när jag har tid....
TId... en sekund är inte mycket men sedan blir sekunder till minuter minuter till timmar, timmar till veckor, veckor till månader, månader till år... det bara fortsätter.. allt börjar ju med sekunder över går till annat... och det här med klockan e ju lite kul.. när man tittar på klockans så ser man att det e 5 minuter kvar innan busse går.. då känns det som om man har hela dagen framförsig...Men om du tittar på klockan och den visar att det bara är 4 min klvar, då får du brottom. Det skilljer bara 60 sekunder. men endå så gör det en stor skillnad... undra varför?
jag kommer så väl ihåg att en timma var som månader för mig när jag var liten men nu försvinner de lika snabbt som det kom.  Man kommer ju så väl ihåg att man gick och väntad epå att julen skulle komma, nu hinner man inte ens baka julbak innan julen är förbi. var tar all denna tid vägen???
Om man bara skulle kunna veta det.. då skulle man vara den mest kända i världen..(kanske)
image6
och som en poet sa: minnen är bara små fläckar av tid.
(tänk dig den på engelska) hahaha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0