högt där uppe



Högt där uppe på toppen, där borta jag en gång var, på flera tusen meters höjd, ser man en annan värld,

En värld där ingen kan nå dig... det är ett lung som inte går att beskriva när du står där uppe på kanten.

Den dramatiska natur som sträcker sig flera mil åt alla håll ger dig en uppfattning om livet du inte left.

När jag stod där uppe och tittade ut över de cadensiska bergen drogs min blick till de små blommorna som

blommar... jag kännde en bekant känsla där jag stog och tittade på det ymber små blommorna som kämpat för att

överleva i denna hårda värld.

på samma sätt som blommorna försöker jag att öveleva i en håd men fin värld...

och högt där uppe på bergets topp lägger jag mig på rygg och känner den kalla svaga vind som berör min hy så varsamt

denna dag... och min tankar säger, Här vill jag ligga i resten av mitt liv och bara njuta av en enda gnutta sol som värmer mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0