älsk. <3


vad skulle du göra om du var här?
vad skulle hända om jag sa att jag är kär?
vad skulle du göra om jag sa att du var allt jag har kvar att leva för?
vad skulle du göra om jag bad dig komma hit?

skulle du stå och hålla om mig i stormen för att jag inte ska frysa?
skulle du hålla om mig om jag grät tills mina tårar var slut, och när tårar inte fans någe mer skulle du hålla om mig en liten stund till?
skulle du älska mig för den jag är?
Skulle du palla hem till mig om jag sa att jag var sjuk?
Skulle du offra dit liv för att rädda mitt?

Varje dag jag slänger mig på min ensamma säng, där kan jag ligga i timmar och tänka på dig,
jag kan sitta uppe hela natten med mobilen i handen för att det ska blinka till och visa att jag fått ett sms från dig.
och tänk på alla ensama nätter när jag ligger och kramar min kudde för att inte känna mig så ensam.
Jag vet inte vad som hänt med mig men jag känner att jag hittat rätt.
Jag skulle då aldrig låta någon skada dig, jag skulle aldrig låta någon såra dig.
Om du bara kunde vara här nu när jag behöver dig som mäst...
[th_7.jpg]
så om jag blundar och kramar min kudde kommer du då?

http://www.youtube.com/watch?v=Ludxpkyrab0&feature=related
lyssnade till denna låt under skrivandet :P
Älskar dig<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0